niedziela, 1 września 2013

Mój KWC! Odżywka bez spłukiwania SCHAUMA


Hej, dzisiaj kolejna odsłona KWC :)
Przedstawiam wam mojego absolutnego ulubieńca nie do zastąpienia - to odżywka bez spłukiwania Schauma.

Opis producenta : Pielęgnujący spray z masłem shea i ekstraktem z kokosów regeneruje suche, zniszczone włosy. Ułatwia rozczesywanie włosów i odbudowuje je.
Właściwości wygładzające, nawilżające i pielęgnujące masła shea, sprawiają, że włosy stają się gładkie, miękkie i pełne blasku.

Dla mnie to najlepsza odżywka bez spłukiwania. Pięknie pachnie, ułatwia rozczesanie moich niesfornych włosów. Jest tania i wydajna. Włosów nie odżywia, ale nie tego od oczekuję. Ważne, żebym mogła wreszcie rozczesać włosy ! :) A dzięki temu jest to możliwe ;) Moje włosy kochają silikony, więc te brzydale w składzie mi nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie. Włosy się nie puszą, ale i nie są przy tym obciążone. Zapach odżywki utrzymuję się dość długo na włosach, dlatego polecam szczególnie tą kokosową.






Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycol Distearate, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nuficera Fruit Extract, Dicaprylyl Carbonate, Quaterniun-91, Phenoxyethanol, Cetrimonium Methosulfate, Parfum, Methylparaben, Laureth-23, Laureth-4, Citric Acid, Propylene Glycol, Salicylic Acid, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.





Lubicie ? 

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...