sobota, 26 lipca 2014

Blog Day 2014 we Wrocławiu !

Blogerzy i Blogerki !
Wystartowała kolejna, czwarta już edycja konkursy Blog Day 2014.
Dla mnie pierwsza - zarówno jako blogerki, jak i zwykłej czytelniczki. Nigdy nie uczestniczyłam w takim wydarzeniu, jestem niesamowicie podniecona, nie wiem jak będzie, ale mam nadzieję, że będzie super !
Pragnę zaznaczyć, że oczywiście nie liczę, absolutnie (!), na wygraną. Będzie tyle niesamowitych ludzi ! Oddanych, pełnych pasji. Po to właśnie idę, chcę ich poznać. Chcę poznać was wszystkich ;)

Prowadzisz bloga, chcesz zmierzyć się z innymi blogerami i umocnić swoją pozycję w blogosferze? Zgłoś się do udziału w konkursie Blog Day 2014! 
Blog Day to inicjatywa, która już na dobre zagościła w harmonogramie Pasażu Grunwaldzkiego. Organizowany od czterech lat konkurs integruje dolnośląskich blogerów, gwarantuje świetną zabawę – oczywiście podszytą odrobiną zdrowej rywalizacji, a wszystkim internautom pozwala zapoznać się z blogami o najróżniejszej tematyce. Konkurs nawiązuje do idei przyświecającej Międzynarodowemu Dniowi Blogera – polecaniu sobie nawzajem godnych uwagi blogów.
Kto może zgłosić się do udziału w konkursie?
Blogerzy z Dolnego Śląska.

Jeżeli macie bloga, zgłoście się i wy - zapisy drogą mailową trwają do 5 sierpnia. Jeżeli nie - także serdecznie, w imieniu organizatorów, zapraszam do Pasażu Grunwaldzkiego 31 sierpnia - poznajmy się !

Tegoroczne kategorie to: RODZINA, MODA I URODA, DOM I WNĘTRZA, LIFESTYLE I PASJE, WROCLOVE.

Skład jury: Grzegorz Chmielowski (Gazeta Wrocławska), Urszula Jagielnicka (http://www.wroclaw.pl/), Łukasz Stępień (http://kryzysowo.pl/) Maria i Jakub Paskowie (http://oczekujac.pl/).

Patroni medialni: Gazeta Wrocławska, Naszemiasto.pl, Radio Wrocław, Radio RAM, Wroclaw.pl.

Ja będę ! Będziecie ?

Pozdrawiam,
Trzymajcie się W. :*

4 komentarze:

  1. Ja również tam będę ! :)
    Niestety nikogo z uczestników nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ! Ja znam, ale jeszcze nie ma pewności czy będzie :)
      Ale my się poznamy, to najważniejsze :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam nadzieję, że będzie też świetnie ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...