wtorek, 5 sierpnia 2014

Sto lat ! Sto lat !



TAK.
Właśnie mija rok od mojej pierwszej notki na blogu.
Dacie wiarę ?
Nawet nie wiedziałam, że tak szybko to minęło...

A co za tym idzie muszą być prezenty ! :)

Mianowicie - założyłam dla mojego blogasa fan page !
Gdzie oczywiście serdecznie Was zapraszam ;)


Będzie tam wiele nowości, okazji zakupowych, które będą dodawane na bieżąco, czego nie jestem w stanie zrobić na blogu, i dzięki temu będziecie wiedziały od razu o czyhających promocjach ;)
Czyli to co tygryski lubią najbardziej ;)


*Co prawda planowałam rozdanie, ale miałam tyle na głowie, że kompletnie zapomniałam (przepraszam, jak się ogarnę to na pewno będzie, warto cierpliwie poczekać ;))

Trzymajcie się,
Pozdrawiam W. :*

6 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat ! Najlepszego dla bloga ;) Wytrwałości i satysfakcji z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Życzę Ci aby Twój blog przynosił Ci same radości i żeby wspaniale się rozwijał :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...