sobota, 7 grudnia 2013

AA Technologia Wieku 18+ Pielęgnacja Młodości, Oczyszczający peeling do mycia twarzy - UWAGA tylko dla pełnoletnich :D

Jako, że jest sobota, a mi się strasznie nie chce sprzątać (jest tu ktoś kto lubi sprzątać ? :D) postanowiłam napisać nowego posta na bloga :D A za sprzątanie i tak będę musiała się zabrać, to chcę przed tym zrobić coś pożytecznego (sprzątanie w sumie też jest pożyteczne prawda ?), ale przede wszystkim przyjemnego :)
Dzisiaj kilka słów o peelingu do mycia twarzy, który nie do końca wiem dlaczego jest 18+ (zawsze mnie to śmieszy, jakby ktoś młodszy nie mógł tego używać - może wypali mu twarz, tego akurat nie wiem). Uff... Dobrze, że ja jestem już pełnoletnia :D
OPIS PRODUCENTA:
- Oczyszcza bez podrażniania: Peeling nie zawiera mydła, SLES ani innych drażniących detergentów, dzięki czemu oczyszcza skórę, nie wysuszając jej i nie powodując uczucia ściągnięcia.
- Peelinguje i wygładza: Peelingujące drobinki pobudzają mikrokrążenie, dotleniając skórę, a dzięku złuszczaniu obumarłych komórek naskórka przywracają jej gładkość i zdrowy koloryt.
- Odświeża skórę i przywraca promienność: Witamina C zawarta w ekstrakcie z wiśni z Barbados delikatnie rozjaśnia skórę, przywracając jej świeżość i blask.
- Nawilża i nadaje miękkość: Prowitamina B5 aktywuje procesy regeneracji i odnowy naskórka, a współdziałając z naturalną betainą i gliceryną, zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie.
Skład: Aqua, Lauramidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Lauryl Glucoside, Polyethylene, Triethanolamine, Glycerin, Caprylyl Glycol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Malpighia Punicifolia Fruit Exctract, Betaine, Panthenol, Allantoin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Parfum.
Jak widać jest to bezbarwny żel z delikatnymi drobinkami o dość rzadkiej konsystencji, jednak na szczęście nie miałam problemów z wyciśnięciem odpowiedniej ilości. Zapach jest subtelny, ledwno wyczywalny. Co do uczucia ściągnięcia skóry to niestety nie obyło się bez tego (ale mam suchą cerę więc dużo kosmetyków tak na mnie działą), ale naprawdę w minimalnym stopniu i zwykły krem nawilżający dawał sobie z tym radę. Jest to peeling, czyli raczej nie powinno się go używać codziennie - mimo, że jest naprawdę delikatny używałam go 2-3 razy w tygodniu przed nałożeniem maseczki, żeby pomóc jej lepiej działać :) 
Jeśli chodzi o działanie peelingujące, to produkt na pewno nie zastąpi nam porządnego zdzieraka, ponieważ jego ścieranie jest dość delikatne, choć jeśli włożyć w tę czynność więcej energii, to jesteśmy w stanie wykrzesać z niego naprawdę sporo. Mimo to, zwolenniczki mocnych peelingów z pewnością będą zawiedzione - ja właśnie wolę mocniejsze peelingi, lubię drapaki :). Po prostu lubię czuć zdzieranie starego, "zużytego" naskórka, mam wtedy wrażenie, że peelieng lepiej działa, ale to tylko moje odczucia.

Jeżeli o mnie chodzi, to bardzo lubię kosmetyki AA, żaden na szczęście nie zrobił mi jeszcze krzywdy.
A wy lubicie ? Co sądzicie na temat takich peelingów ? Lubicie delikatne, czy tak jak ja zdzieraki ?

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :* 

2 komentarze:

  1. mam ten peeling i u mnie sprawdza się całkiem nieźle, mam suchą/wrażliwą skórę i używam głównie peelingów enzymatycznych, ale od czasu do czasu decyduję się na coś trochę mocniejszego, ale nie chcę też tradycyjnego zdzieraka, żeby nie podrażnić skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) ja jednak lubię zdzieranie, też mam suchą skórę :) też zamierzam kupić jakis peeling enzymatyczny polecasz cos ?

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...