poniedziałek, 14 października 2013

Cukrowy drobnoziarnisty peeling do rąk czekoladowy - SENSIQUE

Dzisiaj przychodzę do was z małą recenzją produktu marki Sensique (dostępny w drogerii Natura). Chodzi mianowicie o peeling do rąk. Nie uważam co prawda, że jest to niezbędna rzecz w kosmetyczce każdej kobiety, ale mimo wszystko to całkiem przydatny i fajny produkt :) Można się poczuć w domu jak w swoim małym prywatnym SPA :)

Opis producenta - 2-fazowy drobnoziarnisty peeling cukrowy do rąk Sensique o zapachu czekolady delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek odsłaniając młode warstwy skóry. Kompleks pielęgnacyjno-ochronny na bazie olejku ze słodkich migdałów i prawdziwego, bogatego w składniki odżywcze masła kakaowego oraz witaminy E zapewnia optymalną pielegnacje i ochronę, przywracając skórze dłoni miękkość i gładkość.
Muszę przyzać, że ten kosmetyk przypadł mi bardzo do gustu. Jest bardzo wydajny - używam go od ponad roku, a dopiero niedawno zaczęłam drugą buteleczkę. Opakowanie jest bardzo funkcjonalne - dzięki przeźroczystej buteleczce dobrze widać ile ubyło produktu i czy obie warstwy dobrze się połączyły - na początku jest z tym ciężko, ale w miarę zużywania się peelengu miesza się coraz lepiej. Zamknięcie jest fajne i bardzo wygodne w użyciu - peeling się nie wylewa. Zapach ma przyjemny - mój czekoladowy jest trochę chemiczny, ale mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza.
Kosmetyk ma fajny, krótki i prosty skład - a olej ze słodkich migdałów znajduje się już na drugim miejscu w składzie, co zdecydowania działa na jego plus. Pozostawia dłonie zregenerowane i nawilżone, dobrze złuszcza naskórek. Od kiedy do używam moje dłonie znacznie mniej się przesuszają, krem lepiej się wchłania w skórę. Peeling Sensique pozytywnie wpłynął na stan mojej skóry dłoni, a także świetnie wpłynął na ich pielęgnacje.
Do wyboru są jeszcze inne wersje zapachowe, jest też peeling solny. Ja mimo wszystko zostanę jednak przy cukrowej :)

Skład: Sucrose, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Retinol, Citrus Sinesis (Orange) Oil, CI 47000, Parfum.

Używacie tego typu produktów ?

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

2 komentarze:

  1. Ja mam o zapachu limonki, jest świetny chociaż trochę za mocny jak dla mnie ale efekt końcowy zadowalający. Dłonie gładkie i dość mocno nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zapach tego peelingu jest cudowny <3 poza zapachem działanie też bardzo fajne. Jest wydajny i w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...