niedziela, 6 października 2013

Mój KWC - Lakier do włosów TAFT/Schwarzkopf

Hej :) Kolejny mój niezprzeczalny ulubieniec to lakier do włosów TAFT - wersja nabłyszczająca. Lakier przypadł mi do gustu już kilka dobrych lat temu i od tego czasu kupuję kolejny jak tylko mam już końcówkę.
Opis producenta : Linia Taft 10-Carat Shine składa się z czterech produktów do stylizacji. Lakier - utrwala fryzurę; a nałożony bezpośrednio u nasady włosów - zwiększa ich objętość. Nowy Taft 10-Carat-Shine z formułą Brilliant-Shine-Booster zapewnia supermocne utrwalenie i jednocześnie nadaje włosom intensywny blask 10-karatowego brylantu. Nowa formuła zapewnia równomierne rozprowadzenie produktu na całej długości włosów, dzięki temu włosy przepięknie lśnią.

Nie używam go codziennie - raczej sporadycznie, żaby urwalić loki czy koka. I do tego sprawdza się idealnie. Dobrze utrwala - wiem, że nie wszyscy moją o nim taka opinię, ale dla mnie to wystarcza. Nie sprawia, że fryzura jest oklapnięta, ale też specjalnie nie zwiększa objętości wlosów jak obiecuje producent. Zapach jest typowy jak dla lakieru do włosów - ale niezbyt duszący. Poza tym jest bardzo wydajny - jak dla mnie, osoby ktora nie stosuje go codziennie starcza na kilka miesięcy. Delikatnie nabłyszcza włosy, nie jest to obiecywany blask 10-karatowego brylantu. Mimo wszystko ten właśnie rodzaj Taft lubię najbardziej. Ma niską cenę i jest dostępny praktycznie wszędzie, co jest jego zdecydowanym plusem. Owszem - ma swoje wady, ale któż ich nie ma ? :)

Skład: Dimethyl Ether, Alcohol denat., Aqua, Octylacrylamide/Acrylates/Butylaminoethyl Methacrylate Copolymer, Aminomethyl Propanol, Benzophenone-4, Triethyl Citrate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Limonene.

Teraz trochę go zdradziłam, ale napewno do niego wrócę :)

A wy macie swój ulubiony lakier do włosów ?

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...