czwartek, 17 kwietnia 2014

TAG : Moja makijażowa historia

Dzisiaj zapraszam Was na luźniejszy post, tak rozrywkowo przed Świętami :D
Ostatnio cierpię na totalny brak czasu. Dziwię się, że mam czas jeszcze się umyć :D
Generalnie w skrócie wywracam swoje życie do góry nogami, studia, praca, praktyki, a do tego jeszcze szykuje mi się poważna przeprowadzka. A jeszcze zastanawiam się nad pójściem na drugi kierunek.
Doba jest zdecydowanie za krótka. (Nigdy nie myślałam, ze to powiem, ha!)

Ale to nic, nie ważne, czytacie to nie po to, żebym się użalała, tylko po to żeby się odprężyć. Przynajmniej ja między innymi dlatego zaglądam na blogi ;)

Przejdźmy więc do tagu, który wypatrzyłam niedawno u Lady Hope , wydał mi się na tyle ciekawy, że postanowiłam go zrobić i u siebie ;)

1. W jakim byłaś wieku kiedy zaczęłaś się malować ?
Tak szczerze mówiąc, to malowałam się już mniej więcej od klas 4-6 podstawówki, dokładnie nie pamiętam. Ale to tylko na szalone szkolne dyskoteki :D A tak na co dzień To w 3 klasie gimnazjum zaczęłam od rzęs i korektora pod oczy, potem stopniowo jakaś kolorowa kredka na powiece (z tych grubszych, 2w1). A pełny makijaż zaczęłam robić dopiero na studiach.
 2. Jak to się stało, że zaczęłaś się interesować makijażem ?
Chyba jak u większości - za sprawą koleżanek i kolorowych magazynów.
 3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek ?
Ojojojojoj... Ja lubię wiele marek, ale nie mam chyba takiej, z której lubię każdy rodzaj produktu Np. z Maybelline bardzo lubię mascary, z Rimmel szminki. O z Catrice dużo lubię, bo i szminki i cienie i produkty bo brwi.Bardzo fajne produkty ma też Sleek, na razie mam tylko cienie, ale mam ochotę na coś kolorowego do twarzy, widziałam że mają też cienie do brwi.
 4. Co znaczy dla Ciebie makijaż ?
Przede wszystkim  staram się, zeby ukrył moje mankamenty, a uwydatnił tą moją lepszą stronę ;)
A poza tym makijaż traktuje jak zabawę. Zdarza mi się wychodzić bez makijażu, nie jest to dla mnie tragedią ;) Życie nie składa się przecież tylko z tapety na twarzy ;)
 5. Gdybyś mogła nałożyć na twarz tylko 4 produkty - co by to było ?
ZDECYDOWANIE - korektor pod oczy, bez tego ani rusz (genetycznie, niestety, mam dość duże sińce); tusz do rzęs, lubię je podkreślać, i to dość mocno; puder, ale delikatnie oraz jakiś balsam ochronny do ust, żeby nie spierzchły :D
 6. Co najbardziej lubisz w makijażu ?
Właśnie to, że za pomocą makijażu, można ukryć, to czego się w sobie nie lubi, co spędza nam sen z powiek (no mi może nie, ale pewnie ktoś się taki znajdzie). Jak mam korektor pod oczami od razu czuję się lepiej ;)
 7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach ?
Tanie - często są bardzo dobrej jakości. A ja lubie tanie kosmetyki. Wyznaje zasadę "im mniej coś kosztuje, tym więcej będę mogła kupić" :)
A drogie ? Nie miałam okazji korzystać ze zbyt wielu. Ale uważam, ze czasami na warto przepłacać. Ok, jeżeli np ktos ma problemy z cerą i wie, ze dane kosmetyki mu pomogą, sprawdzają się. Ale jak ja nie mam na szczęscie takich to wystarczy ma krem za 10 ziko i micha się cieszy :DNie potrzebuję wydawać 20000zł na krem. Może kiedyś.
Tak samo jest z kolorówką - każda firma ma swoje perełki (zapewne). I nie należy sugerować się ceną. Jak coś jest tanie to nie znaczy, ze to badziew, i odwrotnie - jak coś jest drogie, to wcale nie znaczy, ze jest super mega ekstra itd :D
 8. Jaką radę dałabyś dla początkujących ?
Im mniej, tym lepiej ! I nie zaczynajcie zbyt szybko - potem szybciej mogą pojawiać się zmarszczki (choć to zależy od wielu czynników). I niezaprzeczalnie - zawsze zmywajcie makijaż. Nawet po całonocnej, upojnej imprezie ! To zaprocentuje w przyszłości ;)
 9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś ?
Właściwie, to jakoś nie bardzo śledzę makijażowe trendy. Ale nie rozumiałam nigdy białych brwi. Może to fajnie wygląda na wybiegu (jak dla kogo, gusta i guściki), ale ludzie przenoszą to do codziennego, normalnego życia i nie wygląda to fajnie.
 10. Co myślisz o makijażowej społeczności na YT/bloggerze?
 Super ! Tyle się nauczyłam ! Wreszcie wiem jak się malowac, żeby wyglądać dobrze. Świeżo i młodo ;)
Mam nadzieję, że uda mi się też poznać, którąś z was normalnie, na żywo :D Byłoby ekstra ;)

To tyle na dziś. Zapraszam do odpowiedzi na te pytania, ubawiłam się pisząc odpowiedzi ;)

 Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że spodobał Ci się ten Tag i odpowiedziałaś na niego :)
    W wielu kwestiach mamy takie samo zdanie. Również uważam, że każda firma ma swoje perełki i mniej udane kosmetyki. Uwielbiam szminki Rimmel :) A tanie nie zawsze znaczy złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To istnialo cos takiego jak biale brwi?!

    OdpowiedzUsuń
  3. doba zdecydowanie za krótka...
    nie słyszałam nigdy o białych brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może ja dziwne gazety przeglądam :D

      Usuń
  4. super tag ♥
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...