środa, 14 sierpnia 2013

Kolejne zakupy !

Oficjalnie stwierdzam ! Jestem uzależniona od zakupów !!!!Na dowód tego chcę się z wami podzielić, tym co upolowałam ;)
Zakupy nie są małe, a dopiero co przecież kupiłam masę rzeczy! Chyba napradę powinnam się leczyć :D
I przy okazji nie przeglądać blogów i vlogów innych dziewczyn, bo to co oglądam napradę mnie kusi i i tak wiem, że prędzej czy późnej coś sobie kupię ...
A to moje zdobycze :
Co kupiłam:
- Nivea, Szampon i Odżywka Volume Sensation - podobno dodające objętości, zobaczymy, 4,49 w Biedronce!
- Nivea, Szampon i Odżywka Color Protect - chroniące kolor, także 4,49 w Biedronce, więc musiałam kupić, rozumiecie?! :D
- Antyperspirant Dove Invisible Dry - zabrałam mamie, sama takich nie kupuję
- Soraya, Mleczko do demakijażu, Kolagen+Elastyna - sama nie lubię mleczek do demakijażu, ale chętnie przetestuję (też zabrałam mamie:))
- Alterra, Tonik do skóry dojrzałej, Orchidea - kupiłam, bo był ostatni w CND w Rossmannie, 3,79
Soraya, krem na dzień i na noc, olej z amarantusa - też zabrałam mamie :D (wiem, jestem okropna), z tego co widziałam w Rossmannie to kosztuje około 18zł

- AA, Technologia Wieku 18+, krem matująco-normalizujący na dzień i na noc - 8,29 w CND w Rossmannie
- AA, Technologia Wieku 18+, krem nawilżająco-rozświetlający na dzień i na noc - 8,29 w CND w Rossmannie
- AA, Błyszczyk do ust Love & Kiss, odcień 3 - błyszczyk rozświetlający, podobno efekt trójwymiarowego powiększenia, to się okaże, 5,19 w CND w Rossmannie
- AA, Technologia Wieku 18+, Oczyszczający peeling do mycia twarzy - 6,99 w CND w Rossmannie
- Isana, żel pod prysznic, Vanilla & Papaya - OBŁĘDNY zapach !! no i to limitowanka więc warto się zaopatrzyć, 2,99 na promocji w Rossmannie
- Luksja, płyn do kąpieli Cherry tart - też obłędny zapach :) no i gigantyczna pojemność ;), 5,99 w CND w Rossmannie

I to tyle... Czy ja jestem nienormalna ??

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...