sobota, 17 sierpnia 2013

Yves Rocher Pure Calmille Żel do mycia twarzy oraz mleczko+tonik (2w1) - recenzja produktów


Nie wiem dlaczego ale zawsze jak usł;yszę lub przeczytam pozytywne opinie o jakimś produkcjie to muszę go mieć. W sumie to nie - kłamie. Jak produkt ma złe opinie to też muszę go mieć, przecież mi może podpasować :D Tak było właśnie z tymi produktami Yves Rocher. Po raz pierwszy usłyszałam o nich u kochanej 82Inez (http://www.youtube.com/user/82Inez/videos). Zwykle kupuję większość rzeczy, które ona poleca. Nie wiem też dlaczego zwykle omijałam Ives Rocher szerokim łukiem - chyba myślałam, że tam jest strasznie drogo. Bo w sumie taka jest prawda, ceny nie są tam najniższe. Te produkty udało mi się dorwać na promocji ;)

 Zaczynamy od żelu do twarzy:
Opis producenta:
Delikatny żel wzbogacony o wyciąg z rumianku. Dokładnie oczyszcza skórę, eliminując zanieczyszczenia i ślady makijażu. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Do codziennego stosowania. Testowany pod kontrolą oftamologiczną.

Wszystko fajnie, ale mi ten żel przesuszył skórę!! A podobno odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Jestem posiadaczką cery suchej - suchę mam cerę, skórę na całym ciele i włosy - no trudno. Ale bez nałożenia od razu po myciu twarzy kremu nie mogłabym funkcjonować. Miałam wrażenie, że mam Saharę na buzi!! Co mi jeszcze nie pasowało? Konsystencja - jak dla mnie zdecydowanie za rzadki przez co mało wydajny. No i ta dziura - za dużo produktu się przez nią wylewało. Ale żeby nie było, ze tylko jadę ten produkt to ma on też dużo plusów:
- opakowanie - przeźroczyste, ja takie lubię, mogę kontrolować ile zostało mi jeszcze żelu,. kiedy go wyrzucę i będę mogła zacząć nowy :) (wiem, że jestem może dziwna, ale radość nie tylko daje mi kupowanie kosmetyków, ale i ich zużywanie)
- zapach - nie nachalny, delikatny, calkiem przyjemny
- dobrze, delikatnie oczyszcza
- nie uczula
- nie szczypie w oczy
- dobrze się pieni

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Butylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Cocoyl Isethionate, PEG-7 Glycerol Cocoate, PEG-30 Glyceryl Laurate, Carbomer, Xanthan Gum, Parfum, Methylparaben, Imidiazolidinyl Urea, Tetrasodium EDTA, Allantoin, Sodium Hydroxide, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Cymbopogon Martini, Chamomilla Recutita, CI 42090, CI 19140 

A teraz pora na mleczko do demakijażu i tonik (2w1) :

Opis producenta : Produkt 2w1 wzbogacony o wyciąg z rumianku łączy w sobie delikatność mleczka i świeżość toniku. Delikatnie usuwa zanieczyszczenia i ślady makijażu. Idealny zarówno do oczyszczania twarzy, jak również okolic oczu. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Do codziennego stosowania przy użyciu wacika. Testowany pod kontrolą dermatologiczną.

W odróżnieniu od żelu ten produkt bardzomi się spodobał!!
Jako, że nie lubię mleczek do demakijażu byłam do niego sceptycznie nastawiona. I jakie było moje zaskoczenie przy pierwszym użyciu !! Przede wszystkim konsystencja - inna niż zname mi do tej pory mleczka - dosyć rzadka i nie pozostawiała okropnej tłustej warstwy. Zmywa wszystko bardzo dokładnie. Ładny delikatny zapach - podobnie jak w przypadku jego brata - żelu. Poza tym jest bardzo wydajny! Niewielka ilosc wystarcza do zmycia pełnego makijażu. pozostaiwa cere gładką i nawilżoną. No i nie trzeba już używać toniku - ten prodi\ukt już do w sobie zawiera ;) Nie podrażnie i nie szczypie w oczy.


Skład: Aqua, Propylene Glycol, PEG-30 Glyceryl Laurate, Hexyldecyl Laurate, Hexyldecanol, Carbomer, Oleth-20, Methylparaben, Parfum, Sorbic Acid, Sodium Hydroxide, Allantoin, Tetrasodium EDTA, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene carboxaldehyde, Chamomilla Recutita, Limonene, Citronellol

Napewno kupię ponownie ;)





A wy co sądzicie o tych produktach ?


Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...