wtorek, 6 sierpnia 2013

Lovely Gloss Like Gel nr 110

Dzisiaj chciałam wam przedstawić lakier do paznokci, który statnio dość często u mnie gości. Mowa tu o jednej z nowszych kolekcji Lovely - Gloss Leke Gel, który ma imitować efekt lakieru żelowego.
To był zdecydowanie udany zakup! Szczególnie kolor, który posiadam (110). To bardzo ładny błękit, idealny na lato. Kusi mnie, żeby kupić jeszcze inne lakery z tej serii, więc pewnie wkrótce pojawią się w mojej kosmetczce ;).



Jego plusy :
- Cena - 5,69 w cenie regularnej
- Dostępność - drogeria Rossmann
- Duża gama kolorystyczna - każdy znajdzie coś dla siebie
- Modne kolory, dostosowane do pory roku
- Naprawdę imituje lakier żelowy, paznokcie ładnie się błyszczą
- Nie trzeba używać utwardzacza
- Szybko wysycha
- Nie tworzy smug, ani pęcherzyków powietrza
- Długo utrzymuje się na paznokciach (ok 4 dni), u mnie nie odpryskuje, jedynie ściera się na końcówkach
- Wygodna aplikacja, fajny pędzelek, wystarczą 2 pociągnięcia i paznokieć pomalowany ;)

Minusy:
- Nie zauważyłam :D
Jak na lakier za tak małe pieniądze jest naprawdę godny polecenia ! :)


Opinie na Wizażu : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59469

Próbowałyście? A może Wy macie jakiś kolor do polecenia ?

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...