niedziela, 4 sierpnia 2013

Nowy początek

Witajcie na moim blogu ;)
Na początek może się przedstawię : Mam na imię Weronika, studiuję i mieszkam we Wrocławiu.
A mój blog? Będzie tu sporo o kosmetykach, to co kupiłam, zużyłam, także recenzje, pewnie pojawią się też stroje dnia (jestem też freakiem modowym) :)
Już od dawna zastanawiałam się nad założeniem bloga, ale jakoś nie mogłam się zebrać.. Wreszcie się to stało, w moim życiu wiele się zmieniło, a to kolejna porcja zmian :)
Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie dobrze w tej dla mnie nowej, blogowej sferze ;)

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...