poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Na pierwszy ogień - Ogromne zakupy kosmetyczne !

W ciągu ostatnich kiklu dni zrobiłam duże zakupy, chciałam się nimi z Wami podzielić.
Niby miałam iśc na odwyk, ale jakoś mi nie idzie, nie jestem grzeczną dziewczynką. Jestem zaawansowaną zakupoholiczką!! Cóż trudno, w moim portfelu znowu wieje wiatr :D
Nadmiar wolnego czasu zdecydowanie mi nie służy, zbyt często zaglądam do drogerii :(

Na początek dość ciekawy zakup, szczególnie dla tych z Was, które tak jak ja w studenckim mieszkaniu mają mało szafek :D. Otóż kupiłam dzisiaj w Biedronce szafeczkę/półeczki. Mam juz na nią plan - Będzie mieszkaniem dla mojej kolorówki, której mam zdecydowanie za dużo, ale gdzieś przecież muszę ją trzymać ! (każdy powód do zakupu nowej rzeczy jest dobry:))
Kosztowała 16,99zł / dostępna w Biedrze od dzisiaj. Jest też wersja dla maluchów ze zwierzętami. Ta plastikowa szafeczka składa się z 3 można powiedzieć szuflad, w kolorze limonkowym, niebiekim i filoletowym. Wszystkie jej części są odczepiane, można więc wybrac swoją wersję kolorystyczną / a właściwie ustawienie kolorów, bo jest dostępna niestety tylko jedna wersja.
Tak się prezentuje:


A teraz ciekawsza część - kosmetyki. Zadnej z tych rzeczy nie potrzebowałam, ale po prostu żal ich było nie wziąć :D


Co kupiłam:
- zapas mojej ukochanej odżywki Garnier Ultra Doux - olejek z awokado i masło karite (FANTASTYCZNA), oraz 2 nowe na próbę - mango i kwiat tiare oraz siła 5 roślin/ każda po 3,99 na promocji w Realu
- Olejek łopianowy z olejkiem arganowym - chyba nowość Green Pharmacy / 4,99 w Naturze
- Odżywka Schauma Lśniący kolor - do włosów farbowanych / 4,19 z CND w Rossmannie
- Odżywka Schauma Odbudowa i pielęgnacja / też 4,19 z CND w Rossmannie
- ostatnia rzecz do włosów - Timotei - pianka do włosów perfekcyne loki / 7,79 z CND w Rossmannie


- Płyn do płukania jamy ustnej - Colgate PLAX ICE / 3,00 w Realu !!
- Tonik Alterra Anti-Age z orchideą, do skóry dojrzałej (takiej oczywiście jeszcze nie mam, ale lubię produkty alterra, a ten ma być wycofany, to wzięłam) / 3,79 z CND w Rossmannie
- Antyperspirant Crystal Essense - wersja z granatem i zwykły Crystal / 6,79 z CND w Rossmannie
- Żel pod prysznic Original Source - wersja limitowana Plum & Maple Strup (tego zapachu nie miałam, a lubię żele OS) / 3,79 z CND w Rossmannie
- Mydło w płynie OS - wersja Lavender & Tea Tree / 3,79 z CND w Rossmannie

No koniec trochę kolorówki :
- Paletka cieni Sleek - Limitowanka Showstoppers / 37,49 na www.mintishop.pl
- Paletka korektorów W7 / 12,49 na http://www.mintishop.pl

- i ostatnia już rzecz - Kajal Kohl firmy Technic / 3,79 na  http://www.mintishop.pl

Uff.... To tyle na dzisiaj.
A Wy kupiłyście coś ciekawego ? :)

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...