poniedziałek, 12 sierpnia 2013

NOWOŚĆ!! Zel pod prysznic Verwohn Dusche Papaya & Vanilla, Isana

Moje zapasy żeli pod prysznic są przerażające!! Mam ich strasznie dużo, jakbym szykowała się na wojnę, a duża ilość żeli dawała mi poczucie bezpieczeństwa :O
Jednak kiedy weszłam do Rossmanna i zobaczyłam TEN żel, nie mogłam się powstrzymać przed zakupem.
Ma obłędny zapach Papai i Wanilii, chociaż muszę przyznać, że wanilia jest mało wyczuwalna.
Jeżeli o mnie chodzi to bardzo lubię żele Isana. Są tanie (3,99 w cenie regularnej) i łatwo dostępne (Rossmann). Wiem, że zawierąją SLS, ale za tą cenę jestem w stanie im to wybaczyć ;) Najbardziej przemawiają do mnie właśnie edycje limitowane. Nie weim czy wy też tak macie, ale u mnie gdy tylko się pojawiają nowe edycje to są naprawdę trudno dostępne. Ten złapałam ostatni na półce!! Ale napewno kupię jeszcze kilka, jak tylko je dorwe ;)


Opis z opakowania:
Rozpieszczający żel pod prysznic z perełkami olejku odpręża ciało i ożywia zmysły już podczas mycia. Subtelna nuta zapachowa papai i wanilii sprawia, że codzienny prysznic staje się wyjątkowym przeżyciem. Łagodna formuła pomaga utrzymać prawidłową gospodarkę wodną skóry, chroniąc ją w ten sposób przed wysuszeniem. Skóra sprawia wrażenie miękkiej i sprężystej w dotyku. Nie zawiera parabenów. pH przyjazne dla skóry - tolerancja potwierdzona dermatologicznie.

A wy macie swoje ulubione? Lubicie Isanę ?

Trzymajcie się,
Pozdrawiam cieplutko W. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...